Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Meraban bnde bkan2 ..
05 February 2010 | 1:34 PM | 0 wink
Hye .. well .. today is FRIDAY !! hahahaha .. alorhhh .. sok skola la dey .. aiyoyooo .. xpe2 .. sok blek awal .. ahahaha .. jdi bdk sains agak terbalik-balik otak aku .. x smua sng kan dlm idop niy .. so kne la blaja kan3x .. plg terbalik otak aku blaja adalah fizik + bio + add math .. kimia kacang je stakat niy .. hehe .. (ckp cm pndi sgt je kimia, tp kantoi gak !) hak3 ..

Aku perlukan mse tok menerima segala mcm perubhan y berlaku pd taun niy .. x smua y kita ingin kan akan berlaku seperti mane kehendak kita sndri .. kan2 ?? smua itu ketentuan Tuhan y satu .. adoii .. ckp da cm gaya ustazah .. (ade gaye ke mslh nyer ) haishh ..

Hari tok bersukaria ? bler erk ?? aku nak g shopping smua bnde kat times square nti .. hehehe .. ak kan SHOPAHOLIC pnye org .. so x pelik la kan klu terjadi mcm niy .. shopping best ape !! ak x twu la .. klu ade rm10000 dlm tgn .. smua bnde y ak nak ak beli .. and most important thing xkan ade 1 sen pun y tggl .. ahahaha .. bpk BOROS minah niy .. spe jdi laki ak masak la .. hak3 .. keja nak shopping je .. tp ak bkn kaki kikis duit org ye .. harap maklum .. ak beli menggunakan duit y disimpan atas usaha sndri .. x maen la makan2 harta org niy .. DOSA BESAR ..nak ke masuk neraka ???x mau ak !!

Oke laa .. pnjg gler bebel bnde meraban .. bye ~

| Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana