Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
I feel like wanna !! arghh !!
27 February 2010 | 6:11 PM | 0 wink
Next tuesday my first exam ... arghhh !! i can't focus on my study !! something just keep me x concentrate .. !! is it a dangerous virus in my head ?? i need kapersky to get rid this kind of virus .. hahaha !!

Yesterday .. i went out with my mum .. i went to this one shop .. selling dress .. i actually wanna try one cute dress .. suddenly one amoi came n said .. na try ke ? i answered yes .. pastue that amoi drag me to one corner n help me to try it .. actually that dress x bley dicuba .. hehehe .. amoi tue tnye spe niy .. (my mum stand beside me that tyme ! ) kakak ke ?? aku pun jwb laa .. x la .. nie mak sye .. amoi tue gelak2 .. ade ke mak aku dye kte tue kakak aku .. adoiii .. muda sgt la mak niy .. aishhh .. saba jelaa ..

oke laa ! da membebel too much .. bye ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana