Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Jauh ..
04 April 2010 | 3:46 PM | 0 wink
Deria ku berlegar ..
manifesto ku punah ..
mengisi ruang terang ..
jauh nya minda hitam mu ..
lari dr dosa ..
didlm mainan minda ..
tp ku bimbang smua ..
jauh ....

Once again ..
aku merasa kan kekosongan di dlm hidup ku ..
Apa sebenar nye yang sedang melanda diri aku niy ??
Apa ?!!
Aku sndri x fhm ..
Fantastic .. Elastic ..
Complicated Girl ..
Hahahahahaah ..
bahaya btol keadaan aku y xde arah niy ..
Aku x mahu terlibat dalam kancah kehidupan y negatif ..
Huuuuu~mnx dijauhkan ye ..

Npe slalu gdoh ng dye ?
Npe slalu bercanggah pendapat ?
Kdg2 tu gdoh psl bnde y LAGHA !!
Humphh ..
Walau ape pun jdi .. aku akan pertahankan ..
Jangan sesekali PUTUS ASA ..
You're my all ..
I cry .. cry ..
Don't lie lie ..
Say goodbye ..

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana