Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
What's up yoo !!
20 June 2010 | 3:56 PM | 0 wink

Hey there !
Cuti sudah smpi ke penghujung nye !!
Yeahhhh .. haha ~
Actually saya x mau skola !!!
Huk3 .. begitu tertekan di skola ..
So many things i've to handle ..
I hv big responsibilities now ..

Hohohohohoho~
  di rumah saya boleh ...........
bangun lambt tiap2 ari .. hehe ..*buruk prgi ank dara sorang niy ..
saya tgk tv tnpe had .. *ptot la power spec dh naek .. ishh !!
hehehe !

Skola nti saya dpt kertas peksa ! * add math sure fail !!
huk3 .. takutttttttt ouhhhh ..
dh la !
sebelum merepek meraban lg pnjg ..
out dlu !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana