Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Best day !
14 July 2010 | 9:47 PM | 0 wink
Salam sejahtera ..
Saya Nur Farzana melaporkan diri disini ..
Hahaha .. *sengal ah!
Saya dan teman baek telah melakukan keja gila lg berisiko ariniy ..
Hak3 .. ariniy kan ari koko ..
So da pakat nk pki bju unit uniform msg2 .. * as planned ..
Teman perform kawat for krs .. best la jgk ..
Hoho ! my special something pun terlibat ..
Gahahaha ..
Anyway..back to our story just now ..
tmpt kejadian : LIBRARY SEKOLAH ..
masa : 9.10 - 9.40

Sungguh xde keja budak niy * ak lah tu..
Hahaha .. Hitler ? Nazi ?

Korunk ! ap yg sedang cuba
dilakukan niy ??

Rocks dude !!
Kata Liyana kepada Farzana ..
Gahahaha ~

Aku bukan lesbian oke ..
Haha .. cuma mau cium saje .. =p

Budak rajin bce newspaper lah katakan ..
Hoho ~

Aku xtwu lah ..
dierunk ni sesat plak dlm hp ak tbe2 ..
Pelik bin Ajaib btol ..

Whatever is .. korunk smua mmg best lah ..
Hahaha ..
Waaaa !!! sok org dr tv9 n newspaper man dtg ke skola kterunk ..
Masuk tv ler bdk2 form 4 ..
Hahahaha .. best doe !!
But unfortunetly ..
4 Amanah won't be around lah ..
Kterunk g Ukm ..
Huk!! melepas nk msok tv doe ..
Hahahahaa ..
Adios ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana