Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Ari yangggg ...
16 August 2010 | 4:15 PM | 0 wink
Err.. ariniy ari y buat ak rse ting tong sket ..
Npe eh ??
Urrr ... ohh yaa ..
Aku,iezad,farah,inas ng syafiqah ..
Urmm .. we talk about 'bulu'..
X xsenonoh kan bdk2 4 Amanah niy ..
Ishh .. puasa2 pun sme jeh ..
gelak dh la x igt dunia ..

Ahha .. at least ak ceria lah jgk ..
Xde la mke mcm mnx org sagat kt jalan bertar tuh ..
Hahahahaha ..
Sok dh exam !!!
Errrr .. study pun x .. twu nk on9 je ank dara niy ..
Hahahaha ..
Bio bm ng agama ..
Duhhhh .. bio =.=
Aku xde la pndi bgi bio tuh ..
Huk3 .. sdey <5 ..
Tp suke gler damn much ng BIO
One of my favourite subjek ..

Smua merungut x ske bio ..
But bukan aku ..
hoho~
Sixth day of ramadhan ..
Ouhh .. can't wait for Raya ..
Dapat duit raya for sure *wajib ! =p
Hahahaha .. eden dh tua bangka ..
Huk .. sure duit raya x bnyk ..

Derr .. sblum merapik lg pnjg ..
Baek aku chaow dlu .. hehe ~
Papaiiiii :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana