Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
19 August 2010 | 3:10 PM | 0 wink
Maaaaaa ... :(
Susah nye paper chemist td ..
Nak berderai air mata tgk soalan je..
Tu bru tgk soalan blum buat lg ..
Urghh .. smua paper heavy2 ariniy ..
Ciss .. y memerlukan bnyk gler m'hafal ..
Abes penuh capacity otk aku..
Hahahaha~

Still xdpt buat ..
Da study kott .. *study last minute lg !!
Pdn mke pdn mke .. huh !
Sok last paper ..
ADD MATH !! paper y ske buat gred aku jtoh ..
Grrrr .. saba saba saba ..
Puasa ke x niy Farzana .. hahahaha :))

Uuuuu ~ rindu ng mskan Wan .. * my nenda ..
Maybe end of this week .. buka umh wan ..
And yeahhhh ! 10 mrkh utk itu ..
My grandma will prepare superb food for us ..
Makan je twu .. tlg nye pemalas bgi :) hahaha ~

Hey oo ! *asal aku excited semcm niy ???
Hahahaha ! Maybe effect paper chemist yg buat aku
 jdi agk senteng sket ..
Urghhh ! mlm niy sure !!
Termimpi2 paper add math dtg teman aku ..
Huuuuu ~
Relax relax =,=

Bye .. Chaow .. Adios .. Papaiiii :))

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana