Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Salam Ramadhan :)
11 August 2010 | 6:11 PM | 0 wink
Hye .. :
Da msok pun bulan penuh kemuliaan niy ..
Alhamdullilah :) I think of Allah ..
Syukur sgt diberi peluang utk smbut Ramadhan taun niy ..
Allah masih buka kesempatan itu utk ak beribadah ..
Allah masih beri aku umur yg pnjg utk menikmati kemanisan Ramadhan ..
Alhamdulilah .. :))

Ariniy aku tempuh ari first puasa ng sedikit kesadisan :(
Hahahaha ! (padahal tgh down gler niy  =____= )
Hurmm ..xpeee.. ak anggap sebagai dugaan bulan puasa ..
Klu Allah xsyg aku Allah xakan bg ak mcm2 dugaan..
Sbab Allah syg la Allah uji aku ..
Xpe .. be strong oke * kata2 semangat tok dri sndri :)

Yeaaa .. mummy msk sdp2 ..
And tonight insyaalah aku pg terawih ..
Aku dh berazam tok kumpul sebnyk mungkin pahala ..
Ini bulan Ramadhan .. :)
Skola pun blek awal .. ohhh
Gler la appy doe..
Next week da exam .. =____=
Adoiyaaaaiiiii .. huk3 ..
























Well rajin2 la bgon sahur eh :))
Rajin kan dri buat ibadat ..
Bce al-Quran plg pnting ..
Oke .. selamat berbuka puasa :)
Selamat menjalani ibadah berpuasa ..
Bye bye bye :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana