Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
27 August 2010 | 10:43 PM | 0 wink
Waazzzaaaa :)
bosan nye ariniy ..
sungguh .. bosan !!
Yaa .. arini dgn baek nye ..
saya tlg mummy saya buat kuih ..
hahaha .. tlg sket je .. x bnyk pun ..

Errr .. idung wat hal la plak ..
flu flu flu ..
please go away .. :(
menguji kesabaran di petala ke-8 btol lah ..
supernatura de sepultura btol la ..
ishh .. =.=

menghabiskan masa dpn pc and tv ..
yeahh .. saya twu saya 'rajin'
jgn la puji .. malu lah =p
err .. cik yang budiman ..
kamu buat lwak spesies ap niy ??
saya pun x twu lah ..
minta maaf minta maaf ..
kerana merapu sebentar td ..

saya na raya ..
tpppp saya rindu kt bulan puasa nti :(
huuuu ~
hope pagi raya nti ..
aku x jdi macam pekerja royal london circus nti ..
hahahahaha ..
mau kne gelak ng cousin2 y baek ati sgttt ..
haishh ..

note note : say no to FLU !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana