Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Tak suke tak suke tak suke !
19 September 2010 | 9:32 PM | 0 wink
Wahai budiman budiman sekalian ..
Huuu .. sok da skola !
Tak suka nye !! haishh ..
Bnyk sebab sebab yg membantut kan niat nk ke skola ..
1- nanti keja skola bertimbun .. sebab nye
    mse cuti raya cikgu cikgu x bg homework lngsg =.=
2- Huwaa ~ kne bgon awl ! saya dh terbiasa tdow lewat
     seterusnya bgon lewat .. arghh !! frust frust frust !!
3- saya masih mengejar lg 50% kenikmatan berhari raya
     yg saya masih tidak temui ..!!
4- saya terasa malas mahu bertemu smua org ..
    ye .. ni la sikap saya klu dh biasa sgt bercuti pnjg =,=
5- saya x blh mengelamun lama lama mcm mat jenin lg !!
    bnyk bnde yg kne fikir .. huh !

Errr .. oke .. dh ckop bukti yg sebenar sebenar nye ..
Aku ni PEMALAS  ..
Hahahahahah ..
da pemalas tu pemalas jela ..
bnyk plak excuse kita bg ..
ehehehee :)

Wake up wake up ye cik farzana ..
Honeymoon beraya sudah tamat ..
Masa utk kembali ke skola !!
Note : moga dpt tdow yg lena mlm ni :)
          ehehe .. can't wait to meet u guys tomorrow ..
          aku sudah patah ati dgn insan yg mulia itu .. :)
          bye bye bye :))
        

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana