Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
22 September 2010 | 6:45 PM | 0 wink
Tarikh keramat pd 22/9/2010 ..
Terlaksana lah impian bdk2 amanah bedah katak !!
Oke oke bia aku ctew dr awal k :)
Aku excited mcm budk bdk ..
serius mcm bdk bdk .. =,=
Katak tu Agathier supply ..
Aku x twu la dr mne bdk tu songlap katak2 tu ..
Hahaha ..

Oh my godddd ~
Katak katak tu besar kott ..
Bukan katak la actually ..
Kodok .. :D
Mr kodok .. you are so handsome today .. (:
Sian die kne chloroform ..
Aishh .. ak pun lalok semcm ble terbau bnd alah tu..
Nasib x tdow je kt situ ~

Bdk bdk ni kata ..
kau cium ahh katak tu ..
mne twu lps tu tkar jdi prince charming ..
Dlm ati ak dh berkata kata mcm2 ..
Hahahaha ~
dh la ! ckp bnyk x gune ..
tgk jela gmbr .. kan sng keja :D

tools for bedah mr froggie :)

ini die .. gadis yg tlg iklan kan brgan tersebut ..
senyum lebar ye :D

ad gaya serial killer x ?
haha ~

beratur ikot ketinggian ye ..
dua singgit dua singgit ..
ad jgk siang ikan .. :)

oh noooo !
serial killer da kuar ..
sila selamat kan dri anda ..
*nasihat dr penaja ..
hahaha ..

group y happening ..
ad ke ptot kata katak tu mengandung ..
x pnh dlm sejarah ak dgr katak pregnant wey =.=
katak bertelur je kott setahu ak..

rocks dude ..!
katak duk terkulai kt situ ..
aishh ..
penderaan haiwan btol .. =.=
mse tgh bedah jantung katak tu still berdegup..
so agk2 nye still alive or dead ?
ske ati korunk la ..

err .. hodoh tu terserlah la jgk =,=
heeee ~

Note : xtwu nk merepek ap dh ..
just .. hope enjoy :)
katak .. tlg maafkan aku klu terkasar kt ats kau ..
aku minta maaf =,=
semoga roh kau idop aman oke ..
bye bye bye !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana