Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
16 October 2010 | 1:28 PM | 0 wink
Wazzaaaa (:
Busy gila idop aku SEMALAM ..
Bhahahaha .. semalam je ..
Semalam rush gler sbb Tok sedara meninggal ..
Perghh .. pki ape ad jeh ..

Oke oke .. bukan nk ctew sal tu ..
Nk ctew ctew sal Karam singh walia
dtg semlm ye :)
Ye ye .. Kampung terbakar nmpk asap ..
Hati yg terbakar tak siapa tahu :)
Bhahaha .. * kutuk ke wey ?

Bdk jln 4 n jln reko maen sukaneka ..
Aku x twu ah dierunk enjoy x ..
Sebab kterunk x terlibat pun ..
Hahahahha !
Maybe sb kterunk x terlibat ..
tu y kurang meriah riang riang uhh.. (!)
Sooo snap snap gnmbr je lbey ..
Cakap bnyk cm x gne jeh ..
Tgk jelaaa gmbr gmbr ..!

Warghhh ~ jgn amik pic saya !
Saya x bersedia lg !


Budak nerd sedang beraksi ..
Hahahaha :)


Sorang uhh wat mke plak
coz xdpt dipeluk ..
Hahahaha !

Separuh je disimbahi chaya ..
Pendek =,=

Baek kan saya bce buku
di tengah tengah padang :O

love this picca !! :))
credit to nad :)

Sukaaa gler ini pic doe :)

Thankss phtographer !
Iezad iezad iezad ye :)
Bajet tggi ar niy =,=
Ade serita di sebalik pokok ini !
hahahaha ..
bkn ke ini pokok yg zul lnggr
gne keta bpk die ?
y smpi tumbang tu ?
HA HA HA ..
Saya nur farzana melaporkan
dr tmpt kejadian :)

Note : wey on9 je tahu !
study la derr !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana