Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
awesome plus superb :)
23 November 2010 | 8:58 PM | 0 wink
Hai guyssss :)
ahhh suka gila arini :)
Suka suka ..
today .. jamuan kelas 4 amanah :)
Ohoooo .. makan McD ..
Awww .. suka nya i ..
Tahun depan mne blh enjoy dah ):
Tau tau jelahhhh SPM mengetuk tiraiii ..
Introduction nye kelas kterunk just ad 22 org ..
Haaaa kaum hawa lg rmi dr adam ...
Sooo we rules the world of 4 amanah ..
Bongkak gila cakap :P
Kamiii mmg suka buat nakal sama sama ..
Hobi lah kira nya .. :)
Haihhh .. well aku saji kan korunk
GAMBAR ehh ??
yeahh mukadimahh nyaaa :)
kenyang mkn fries je lbh ..
hahahahaha ..

aku tak tau lah minah ni ..
ahha .. sedap sgt kott burgerr uhh ..

awww ~ amalina gerakkk ):
haihhh ..

kau minta maaf kan kan kat aku :)
kenapa tak melutut je :P

elina : bukak mulut ahh ! asl degil sgt ni !
iezad : x mau ahhh ): ak dh kenyang lahhhh !
elina : ahh xde xde ! kau xnk mkn ak pggl zafir kang !
iezad : okay okay aku mkn !!
ohh sorry .. ni smua ad-libs aja :D

si pelahap dan si melahap :)
hahahahaha ..

aww keperempuan nan sungguh ak tgk kwn ak ni :)
hahahahaha ..

sukaaa bangat ini picture :)

ohh my class teacher :)
ank kesygan aww sebelah cikgu ni
woott wott pasan plak :P

gadis gadis 4 amanah yg budiman yeee :)

credit to dri sendiri ..
sbb ak tukang capture (:

mengapakah aku kelihatan kurus ??
hiahh :)

keputusan cinta maka
mahu terjun lalu bunuh diri =,=

bengis nya muka mereka ..
*kutuk diri sendiri plak an ..

bahagia kekenyangan okay :)



note : banyak sunnguh photo yg di upload
kepenatan sayaaaaa :)
hiahh .. awesome lah wey ..
Gone crazy... Be back soon...
byeeee :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana