Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Hari penyelewengan sedunia :D
16 November 2010 | 3:47 PM | 0 wink
hai guysss :)
Arini last day skola ..
and alsooo last day aku beruniform biru :)
Hahaha .. taun dpn aku rse lg menyerlah kott
aku pkai bju putih !
hahahaha ..
*bangga plak kau kan ??

Anyway .. cutiii bru je bermula :D
Jyeahh .. ! yolah cutii pejam celik celik pejam
taun depan sudaa SPM la derr !!
Hiahh .. terasa kekejapan ade kt alam skola ni ..
Hoho .. bagi menghangit kan suasana last day ..
Dengan baek ati kterunk snap sana sini ..
*Bosan lah deyy duk diam2 =.=

Waduhh bnyk aku membebel kali ni ..
Hahahaha .. tgk photo jelah sng ?
kan kan ? (:
aku mmg stock muka weirdo je skrg =.=
xtau lah npe ..):

aliyaaaa ):
last day kau kt sini ..
nnti kau pindah ..
ahh nnti xde spe nak bwk mkn sdp2 lg ):
huk huk huk :'(


elaine pun samaaa :)
miss a lot nti korunk ..
aku saja x nak msok gmbr ..
muahahaha ;D

aku tau la muka kelakar kan !!
gelak gelak =,=

ahh last year aku pki bju tuhh !
taun dpn aku join korunk2 yg pki bju putih oke ?
hahaha ..


aku tau lah kau comellll doe :)

sebenaq nya *loghat kedah plak kuaq
ade bnyk lg photo..
mls nak upload..
hahahaha ..

btw .. sok raya hajiiiii :)
ape lagiiii ..
kita tengokkkk lembuuu kono sombolih hah..
*aihh loghat nogori den dah kuar dah ni haa

Just im with my aunt from overseas..
ohhh i miss her damn muchhh !
when will you come visit us ?
Haihh .. nanti aunty bawak lilu skli ye :)
will be waiting for you..

 note : pnjg gak aku membebel an ??
sok klu aku rajin aku upload photo raya haji plak :P
bye uolllsssss :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana