Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
27 November 2010 | 11:16 AM | 0 wink
Hey hey .. i'm back :)
Okay .. cuti skola yg agk membosankan ..
ni bru bpe ari cuti ..
kau dh merungut ..
study la wey !! result pun cntik bukan main :P
hahaha .. p/s : kata2 utk diri sendiri .. lol

Okayyy semlm aku pg err ..
Ape nama bnd alah tu ..
AH-HA ! yeahh MAHA kat UPM,serdang ..
and yaa tu  ari first event tu start ..
soo x berapa nak exciting lg ..
Kat situ a place for brg pertanian di perkenalkan ..
*Mentang2 kat skola kau amik Sains pertanian kan :P
hahahahaha .. :D
Aku x tau la cmne nak ctew =.=
Benda ni under MARDI  ..

jap jap .. klu tgk live ..
nangka madu ni teramat lah besar nye ..
btol x tipu ..
pg tgk sndri kt sana :P

ahha bus ni lain dr lain ..
kata nya dr tokyo ke kuala lumpur ..
tmpt event ni sgt besar so makcik2 pakcik2 yg
ad mslh lutut blh lah naik bas ni :P

haa ni cek nak habaq mai ..
klu nak travel dr 1 tmpt ke 1 tmpt lain ..
kne naik bus yg disediakan ..
but nak jln kaki pun x pe ..
bus ni FREE aja naik ..

well ada jugak bunny for sale ..
mereka mereka sgt lah comel comel =.=
geram .. bunny kat umh dh besar so x bpe nk comel ..
hehehehehe :D


and yeahhh .. goat for sale ad jgk ..
hahahaha ..
lelong lelong :)
mcm2 brg hasill dr kambing ..
mcm susu kmbing aiskirim dll..
*promote je tau =.=
klu nk mkn lamb chop free
pg sana pukul 5 stiap ptg ..
free gua ckp ..
hahahhaha ..
so produk dr lembu pun byk ..
bhgian ikan2 air tawar ..
mcm2 lah ..
aku bkn tau sgt pun -.-
mr moo ni sgt comel ):
hahahaha .. comel ape ..
kan kan :P

perghh gua cakap sama lu ..
ini lembu manyak besar punya =.=
cili besar2 ..
mak2 yg nk lada ank nya yg nakal
blh lah berbuat demikian ..
hahaha asl kejam sgt ak ni ?? =.=
skli lg .. MAHA is a place for agriculture
yeahh spe minat bunga2 ni
bnyk gila kat sana ..
soryy xde bakat photography ..
aku minat gila dgn bunga harum sundal malam ..
my mum mula2 x bg beli ..
but last2 bg jugak.. :)
ahha aku minat gila dgn bunga tu ..
force attraction yg sgt kuat ..
jgn fikir ak pontianak sudah =.=

hahahaha .. gedek bangattt :)

maybe org fikir aku x standard aa aku pg sana ..
but at least aku support brg buatan malaysia ..
x lah memanjang je nk branded ..
aku support pertanian malaysia ..
sbb bg aku pertanian itu perniaggan :P
ahh berhujah plak aku (:
brgan malaysia pun best jugak apa..
ahha .. thankss to my parents
ajar aku ber sederhana ..
hahahaha .. :)

note : sory merapik rapik ..
grammar segala mcm x jln cuti2 cmni ..
bhahaha .. alasan :)
bye bye !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana