Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
10 December 2010 | 2:01 PM | 0 wink
Assalamualaikum * mukadimah ari jumaat :P
Hari Jumaat je baik ! lol
Ohhhmaiiiigawddd =.=
Lama gila kan x update blog ni ..
Saja berdiam diri ..
Okay okay today nak praktik kan
FREEDOM OF SPEECH !
Ehh bkn ke kau selalu je guna freedom of speech kau tuh ??
Arini gedik gedik plak nk minta izin ??

Sooo raise your glass :)
Nak mula cerita ni ...
Err okay ! =.=
3 minggu berturut turut dan turut
TUISYEN !!!
Haaa .. xpe korban lah sikit kan ..
Taun dpn nak SPM dh kan :P
Hurmmm ..sejuk mak aihhh tmpt tue ..
Skrg smpi aku terkena selsema kerana dek
kesejukan tmpt tu ..
dh tau sejuk pki ah sweater ngekk !!

Aduhhh .. aku rasa diasing kan terasing segala asing nya ..
Hurmm .. sory lah ..
Aku dh ckp kan aku ni mmg emo..
huh! *why so serious ??
Hahahahahahaha .
Err nti lah update lg ..
Busy :P lol !!

NOTE : ada seorg manusia bongek aku pnh knl
             ngekk ! huh !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana