Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
29 January 2011 | 4:10 PM | 0 wink
Haaaa ~ rajin nye jari comel aku update blog semenjak dua menjak ni ..
Euwww comel ke ?? of coarse la comel derrr :D
Okay okay hari ini !!! ya hari ni aku bangun awal ..
nak pg kursus ni .. gahahahah ..
As you allssss know .. I pg smk perimbun arini ..
Gedikssss nye ayat .. Yaaa kami la persatuan budak sakai malaysia ..
Or nama glamor beliau PBSM .. yg skrg dh dimodenkan dgn BBSM ...


Ommmjayyyyyy !! banyak betul skola yg take part .. mmg ramai gua cakapppp ..
Nasib jiran gua bdk saas .. at least gua ad knl rmi bdk saas ..
Huuuu xde ah membatu seribu bahasa je ..
Jap jap nak bangga ah sikit kan .. yg pg just AJK tertinggi je kott ..
Hahhaha so as seorg SETAUSAHA YANG BERDEDIKASI LAGI BERTAULIAH ni ..
Aku kne la sediakan report .. *ohh i hate it ..
siap tnye bdk sblh cmne nak buat laporan ehh ..
Ohhh ! pecah rahsia :D

But but sblum tu nak say sorry sebab ak x de mood nak snap sana sini
so this entry xde gambar ..
Baca diam diam je cukup .. hahaha kejam x kejam x ??
Ceramah jee punnnnn so BOSANNNNNN !!
Hahahaha ape lg dgn selambaaa nye
aku sumbat jela telinga dgn lagu !!
Tengok la aku klu aku rajin cari gmbr tu kt spe2 kan ..
But ada la content ceramah tu yg inspired aku :)
Hehehehe .. but for now gua nak chowwww !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana