Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
06 January 2011 | 6:56 PM | 0 wink
Hey semua orang :D Hahahaha ~ Adoiii sudah empat hari skola ..
Yawww ! aku x percaya aku dh form 5 =.=
Kenapaaaaaa !!!! hahahaha .. menyediakan ruang yg cukup utk
mencerap segala ilmu yg dpt .. * simpan elok elok ^^
Huiii xda rezeki meneruskan khidmat pengawas .. dpt jadi ketua kelas plak :)
Hahaha korunk saja en buli aku msok2 skola ni ? perghh x ckop kaki aku nk kne berkejar sana sini =.=
Orang busy kan :P  Yeahhh bnyk gilaaaa bnde nk buat ..
Huuu ~ mandat dh x besar skrg -.- pg mne2 x all access ! haishhh !!!
Hahahaha ! baik btol gua tgk form 3 * baik ke ??
Takut plak ng senior .. igt x tau adab ng org lebih tua ..
Goodddd..... korunk baik kan kan ??
Jyeahhhh !! study hard hard bebeh ...
Menguatkan hati yg sedia x kuat niiii .. hihihiihi

Korunk pnh sleepwalking x ????

Yeahhh mlm td .. satu babak dlm idop ini telah pun berlaku ..
Kejadian ini terjadi pukul 11.33 apabila aku yg separa sedar tlh
pun sleepwalking =.=
Apehal sadis sgt idop aku skrg ?? bnd x pnh buat buat buat plak skrg =,=
Heyaaa ! ini lahhh nme nye stresss ..
Tgh duk berjalan ( keadaan separa sedar ) sekali terhantuk kening aku kt pintu :'(
Gilaaaa ~ dr duk sedap tutup mata dgn automatik nye membulat mata aku
kerana kesakitan terhantuk tu ..
Cisss bedebah pnye pintu =.=
Nasib baik tudung skola blh tlg cover kan bengkak tu :(
Hahahahaha aku cerita kt kawan aku dierunk mmpu gelak je..
Gelak kecik x pe gak ini gelak besar punyaaaa
Alahhh mcm gua kesah je :P
Ayat kwn aku : dh besar pun ngigau ke .. berterabur je gua dgr gelak die =.=
Ni lahh tdow x bsoh kaki .. mmg lah baik punya berjalan time tdow ..
Hahahahaha !!



                     note : saya harap saya x terlupa bwk kunci kelas esok :P
                              klu x naya akuuuuu ~ belajar luar kelas la gamak nya ..
                              bhahahahahaha !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana