Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
21 January 2011 | 1:13 PM | 0 wink
It's fridayyyy :) haruuu !
Esok ada sekolah ganti .. wooohotakkkk ahhh =.=
Semalam dah cuti sehari talak cukup ka tambi ??
Adehhh bagi peha nak drumstick .. bhahahahaha ..
Lawak x ??  x lawak sudah ..

Heee ~ tadi kat skola jumpa aliyaaaa ..
Geez i miss u damn much doe !! npe kau makin krus ??
Tak cukup makan ka duk sana ??
And and seorang cikgu disiplin paling baik dlm skola dh pindahhhhh :'(
Ohhhh nooooooo !! nightmare !!!!
Itu lah satu satu nya cikgu disiplin plg baik blh dapat ..
Hukkk nape cikgu nak pindahhhhh !!

Conversation between me and the teacher :
Saya : cikguuuu nape nak pindah ?? * smbil wat muka sedihhhh
cikgu : saya nak pulang ke pangkuan keluarga ..
saya : * dlm ati berkata , dramatis btol ayat cikgu ..
           Ohhh xpela .. saya mintak maaf kalau ada buat salah ng cikgu  ..
Cikgu : Ya ya saya maafkan ..belajar rajin rajin ya ..

Huuuu sedih ati saya :"( Nama timangan cikgu tu cikgu BOB ..
Hahahaha ~ even cikgu tu x penah ajar aku tapi
still aku sedih dia nak pegi ..
Dia ajar ekonomi asas kelas my tututttttt :P
Anyway cerita aku macam dah terpesong jauh ..
Hahaha whatever ..!!




                               note : ntah ape motif aku letak lagu ni =.=
                                       thanks to buddy sebab ajar aku cara nak letak video ..
                                       seee !! aku buta it .. haru betul :P
                                       byeeeeeeeeeeeee u'allsssssssssssssss :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana