Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
22 January 2011 | 5:13 PM | 2 wink
Today is Saturday tommorow is Sunday
Lusa is Monday and tulat is Tuesday !! hahahaha ape kah yg sedang kau meraban kan ni ??
Jyeahhh !! arini dgn separuh mati aku bgon awl semata mata
nak pegi skola =.= haihhh xde skola ganti x blh ke ??
And and bukan nye belajar pun .. Ada meeting KRK ..
KELAS RANCANGAN KHAS *nama pnjg nye ..
Errr bosan !!! so disebab kan bosan dh menguasai diri
maka dengan segan silu nya saya snap sana sini berbekalkan
camera DSLR ecahhhhh :) * ayt pelajar cemerlang bm !!
thanksss ecahhhh hak3 ..

Iya saya dapat sijil pelajar cemerlang .. tp cemerlang apa biarlah rahsiaaa ..
x baik huhahuhasitu sana sini  .. kihkihkihkih :D
yesss!mukadimmah hari ini !! :D
disebabkan aku xreti nak buat gaya cmtu ..
so aku wat la gaya lain..
jenuh mereka ajar aku cmne nak buat bnda alah tu ..
last2 aku give up and melantak kan jelah gaya itu :'(

mereka ni comel kan kan :)

ni adik saya :)
Meet Aisya .. hak3 single and available ..
Kalau berminat blh isi borang ..

hujung sekali tu mmg nauzubillah retarded dia ..
so abaikan lah ye :P

sorang fikir orang jauh sorang lagi cover ayuuu ..
ahha ! meet si weirso dan si jelita :D

pelajar ni ptot kita contohi ..
bangga mempromosikan sekolah beliau ..
contohi beliau :P


pelajar cemerlang pmr ye ..
student straight A's :)

This is my BM teacher :)
Hahahahha .. x sengaja tumpang sekaki ..
hahahaha datang datang tanpa bagi salam
terus selit kat cikgu ..
bhahahah baik pnye perangai :)


Note : bukan ape .. aku cumaa nak enjoy sebelum x dpt merasa dh ..
al maklum lah spm lg 9 bulan je ..
Fuhhhh spm ?? the worst case scenario u can get :)
Bye bye sayang sayang saya :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana