Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
28 January 2011 | 1:23 PM | 0 wink
Tomorrow aku ada kursus kat smk perimbun .. Omjayyyyy !!!
Damn ! aku pegi dgn org2 yg aku kurang ngam ..
Haihhh tak ada kawan :(
Sedih sedih sedih :'(
Learn to be more indepedent :|

Huuu berkecamuk betul hati .. Why ?!
Wondering why we bother with love if it's never last ..
Hahahaha bukan sepatut nya 'someone' tue ada kat sisi kita ke klu kita perlukan dia ??
But why dia x ada ?? kenapa ??
Ya ya i am preparing for the worst scene now ..
Braced myself for the goodbye ..
Heee thanksss skeen sebab amik berat and give support :)
Begitu juga dengan my buddy .. liyana izzati :D
Hhahaha kau pun macam dh bosan dgr masalah yg sama dr aku but u still lend ur ears to me ..
Thanksss :)

Shout out loud !!! homework masa cuti banyakkkkkkkkkkkk !!!
Hishhh apa blh buat .. nak spm kan ... =.=
Fine fine .....

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana