Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Welcome back !!
02 January 2011 | 5:16 PM | 0 wink
Hei hooooo ! Kelip kelip mata je dah nak sekolah sudah ... !
Huuu ~ Haru ! Kenapa cepat sangat sangat masa berlalu ?
Maybe sebab seronok sgt kott aku duk berchenta ng bantal busuk tiap2 hari ..
Tu pasal masa x sedar yg esok dh nk bkk skola ..
Nganganganga :D  Yeahhh mula lah hidup sebagai pelajar bertauliah !
Hakhakhak pale kau bertauliah ..
Homework pun selalu x siap * opppsss pecah rahsia aku :)
Haiyaaa tiap tiap ali malik lambat ..
Memang lahhhh hell yeahh ! huu ~

Aku ni entah .. kenapa suka bersendirian ..??
Or lebih senang di panggil loner ..
Why ?? :'( Hahaha teringat satu benda ni ..
Masa form 3 dlu aku bnyk mlot .. suka kwn sana sini ..
Bff aku plak seorg yg loner gila ..
Pape hal aku yg tlg jwb kan lah ape lah ..
Dia tukang dengar je .. Dia ada aura yg blh buat org jauh kan dri dari dia ..
Tapi skrg terbalik plak :(
Aku plak yg loner dia plak yg friendly ..
Hahahahahha .. pelik pelik je ..
Aku lbh sng duduk diam while she ckp cerita mcm2 kat aku ..
Boleh dpt award good listener x mcm ni ??
Hahahahahaha ~
* lawak spesies ape kau try buat ni wehhh ??

Wahhh 17 sudah umur ~ wehh cepat gila doe besar =.=
Tak pe tak pe u will get use to it ..
Hahahahahaha :D so terjamin ke aku blh bangun awal sok ??
Bhahahahaha *alarm ada letak lah ngekk ..

Note :- hope this 2011 will be more enjoyable
with the precense of spm :) Berbahagia lah kauuu ~
Baru nak bertatih belajar to be more independent :D
Adiossss !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana