Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
18 January 2011 | 5:02 PM | 0 wink
Yayayayayayaya .. (mentally retarded) huuu rasa nya dh 3 mggu skola ..
Gila hapak ahh penat dia .. mmg terbaik dr ladang blh dpt ..
Paling best balik kul 3.00 .. perghhh !! dgn muka toya ..
Perut lapar thp rockers maut goreng gitar beliau .. mmg TERBAIK !!
Hahahaha .. aku sdg mempraktik kan bahasa kiasan ...
Ya ini lah yg dikomen mse buddy partner saya meng komen
karangan saya .. SILA BANYAK KAN BAHASA KIASAN ANDA ..
huuu ~ haruuuuuuuuu !! hak3 ..

Paling x best kan bila ada  kt skola bila aku ternampak muka  seorg
homo sapiens yg mulia lg mulia ni ..
Huuuu ~ ilang terus selera aku nk menggila arini ..
Perghhhhh kalau dh gila kuasa tu smpi bila bila cmtu ..
Haishhhh saba sabaaaaaaaa ..

Lagii semput ialah sok ada PJ plus ptg tu ad koko ..
Mmg terbaik lah bauuuuu wangian dr sweat gland masing2 ..
Bhahhahahahaha ..
KERANA KAU LAH AKU KEHILANGAN MANDAT AKU TU !!
*ayat kau apehal doe ??
And and kerana hati ni sedang terluka ..
it's fun plug ears with headphone turn to the highest volume and hear screamoooo !!!
paling kurng pun dgr lagu one in a million by ne-yo ..
tu pun plg jiwang blh dpt ahh .. gahahahahhaha !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana