Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Apa perasaan anda ??
11 February 2011 | 11:10 PM | 1 wink
Apa perasaan anda bila anda tahu anda berpenyakit ??
Tadi kat tusyen aku dpt tau ada bdk niii die ad leukimia .. shock shock ! * smbil nyanyi lgu beast-shock :D
Hak3 .. watlekkkk aku pun dah biasa kuar masuk hospital ..
hospital tu dh ibarat rumah kedua aku .. hak3 * x thn shial berfalsafah mlm2 cmnie..
huhuhu ~ gua rileks pnye brader :) Huuuu ada leukimia ?
never and ever terlintas kan kt kepala hotak korunk tu ..
Haishhh tapi wa salute bdk tu sbb mmpu bertahannn :)
Kawan aku ctew kt wad tu kiri kanan katil dia meninggal lepas wat treatment tu ..
Gilaaaa terrifiedddd !! die mmg kuat semangat .. salute sket kt miss unknown name :D
Heeee :) die kne bnd tu mse die form one .. *eii kitaa sama lahhh  :)

Tapi tahap kesihatan dia pun dh blh dikira oke gak lah skrg .. PMR  8A wokkkk !!
Yeee rezeki die kat tmpt lain hehehehe :) waaa die kata rambut smua gugur ..
haihhh die kne amik ubt yg tok tmbuh bulu plak ..
Ahh sudahhh berjambang plak muka .. kne plakkkk cukur ..
Tapi gua tgk die cun je skrg .. hehehehe :)
So for out there yang sihat walafiat sila sila sila lah jaga kesihatan tu ..
Jangan jadi pesakit :) hak3 ..
An apple everyday keeps the doctor awayyyy !
Huuuu maaf tugas sebagai KETUA TINGKATAN membatas batas had aku update blog busuk niii ..
Hahahaha ape kena mengena doe ?? bangga diri btol =.=
Hak3 .. bye uolsssss :D
appriciate your health before it's gone ..
:)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana