Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Hari ni banyok nak kecek :D
18 February 2011 | 10:16 PM | 1 wink
Helloooooooo :D please hello me back ! jangan la bagi aku hello sorang sorang ..
Tak baik buliiii i tauuuu :( hahahaha oke oke back to the real intention !
Hahaha sila wake up dari khayalannnn ..... todayyyy ! yup today !
Sekolah telah menyambut Maulidur Rasul !! Jyeahhhh !!
Aku bangun awal dengan harapan banner aku yg sumpah buruk tu
aku tlg buruk kannn ! hahahahha ~ ni la jadi nye bila tangan tak ada seni tibe tibe
gedikssss nak berseni seni .. so ini lah hasilnyaaaa ~
hey uolsss ! buruk kan hasil nye ? that is why
perrsatuan aku telah kalah dengan sengaja ~
hahahahaha :P

niiii die tuan debab punya blog :)
gedik nak tangkap konon ada cahaya matahariii !
hahahaha

actually kterunk pnye persatuan hanya kerat kertan lemon je ..
sooo harapan nusa bangsa lah kan nk menang tu ?
dh la i rosak kan banner tuuu :'(

sorang pndg buah hati :P
sorang tu dah sah cute yg debab sorang tuuu
cover muka :P

orang lain selawat kannnn kami niiii
main main ng camera :P
hak3 ..
love this bebeh <3

uhhh pic ni lawaaa !
berbekalkan model yg lawa kannnn :)


i also love this bebehhhhh :D
waniiii oiiiii !!

weyyy sumpah gambar ni lawa gilaaa !
hahahahhaha tgk la spe yg plg
putihssss hakkkk :P
pasan plakkk kan :))

bajet shial org dpn tuuu ..
buat rosak gambar jehhhh !
haihhhh =.=
crop ah crop crop !

awww ~ comel kan kan diaaaa :D
boleh plak kan siap turunkan banner tu
asal kan die nmpkkkk !
hakkkk !


noteee : saya happy hari niiiii :D
assalamualaikum :D


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana