Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
14 February 2011 | 10:37 PM | 0 wink
Heyyy hooooo ~ sila lah sahut sahutan sayaaaa ! hahaha asal malam je masuk air ..
Asal masuk air je malammm :) tak tahu apa nak update pun tapiiii saya gedik nk update jgk ..
Ohh welllll saya mmg gedik .. who caressss :D sapa care sila cabut bulu ketiak !!

Ohh yaa sok cuti kan kan kan ?? omggggg ! bangga ni ..
Disini saya ingin menyeru marilah kita sama sama menyambut hari kelahiran Nabi muhammad :)
* cehhhh mcm iklan commercial dh gua tgk :P
Selawat bnyk bnyk mengingati Rasullah kita .. hehehe ..
Kalau yg x teringat nk selawat arini and esok la nk selawat  kannn ..
dr x berselawat sepanjang tahun tu ..
kan kan kan ? spe x setuju blh jmpe .. :P
*bajet gangsta gilaaaa :D

Hahaha igt lagi dlu masa skola rendah .. semangat ni dtg skola dgn bju raya *ohh kanak kanak :P
nak berarak la konon .. ahahaha ng kawan kawan kan .. seronok dluuu ..
malam sebelum hari tu .. dh sibuk dh nk pki bju ape .. excited bagaiiii =.=
Aku mmg excitable pnye org .. :D hahahahha ~
Ohhh okay so hari jumaat ni klu berarak pki bju skola
aku nak mogokkkk ! hak5 .. x kira ahhh !! nak jgk pki bju comel2 ..
heee ~ pasan comel betul ahhh minah niiii :P


Jangan lupa tema taun ni : 1 Malaysia 1 Ummah :)
Okenggggg saya nak meneruskan perjuangan saya :)
Adiossss :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana