Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Saya maluuu :'(
05 February 2011 | 2:22 PM | 0 wink
*short update ..
Hey cuti dh nak habis huwaahhhh ! tak mahuuuuu ! hahaha .. alahh duduk rumah pun bkn ada buat ape ..
Kuar jalan jalan apetah lagi .. jauh sekaliiii .. hahahaha ~ baby ku yang tenat masih tak dihantar ke wad lagiiii .. masih koma .. tidak bernafasss .. tak apa tak apa .. nanti kita bagi awk bernafas balik ehh ??
Awak pilih nak cpr dr kita or hentakan maut jatuh ke lantai ??
hehehe .. ape ni merepek rapik niiii ? * ohh tidak ! implikasi cuti yg bosan :P
Hehehehehe .. bosan omakkkkk oiiii !! cik rasa nak menjerit sana sini .. tapiiii
apa kan daya .. nanti kena marah ng jiran jiran .. :D

Well semalam aku main masak masak  :P huahuahua ! masak ikan tiga rasa wokkkk !
Aku cuma tukang tulis resepi aja .. tlg tlg kacau gituuu ..
Hahahaha besttttt :) anyway aku pg kedai jap ..
Nak beli nenas dalam tin .... nak dgr x ctew ni ?? nak x nak x ??
Tak nak pun kne dgr jgk :P

Aku : * dgn selamba msok kdi .. tgk akk jaga kaunter tu .. lalu bertanyaaaa ..
             Akak tin dalam nenas ada x ?????
Akk kaunter : Haaa ? xde la dik * smbil buat mke pelik ..
aku : Ohhh silap lah nenas dlm tin hehehe .. xpe la akk klu xde :D

Angkat kaki terus jalan sebab maluuuu .. suka suka je kau songsang kan ayt tu ..
Patut ahh akk tu muka baik pnye pelik pndang aku .. ahahahhahaha ~
Maaf kosentrasi terganggu msa tu :)
Ahhh tak ada tak ada alasan alasan !  huahuahuahua :D
Hahahaha macam mana nak SPM ni brader ?!!
Huhuhu ~ dah ah nak msok bwh selimut duduk diam diam kt situ ..
Maluuuuuuu :P
BYEEEEE !




ini untuk awakkkk :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana