Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Apa malang sangat nasib ni ?
29 March 2011 | 7:27 PM | 0 wink
Heyyyyyyyyyy guyssssssss ~ and assalamualaikum tooooooooo ..
Woahhh too lazy nak type2 ni .. tapi sangat mengaharapkan isi hati ni dapat diluak kan ..
Apakan daya saya bukan super woman mahupun wonder woman yang kuat tu nak simpan segala perasaan yang menganggu ni ~ ye ia menganggu ....... lagi lagi i don't have someone beside to comfort me ~

Kenapa lepas satu lain plak yg datang T___T arghhhh ! tension ah tiap2 hari cmni !! TENSION T____T
Jadi monster mengganas kang bru tahu !! wuahhhhhh ~ makan semua !! makan makan !!
Aku bakoooooo je karang semua !! bakoooo bakooooo ~ ahhahahahahaha ..
Sakit hatiiiiii ni tak terkira ~ rasa nak bako bakooo jeeeeee !!!!
Tapi apakan daya aku ni bakoooooo ..
Apa lah plak hak aku .. saboooo jelaaaaaaaaa T____T
yeahhh i know i have been emotional every time i update this blog !!
Kan ?? biasalah perempuan ~



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana