Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Aura yang MAHA HEBAT !!
23 March 2011 | 3:04 PM | 0 wink
Hello peeps !! 23.03.11 ...... RESULT SPM kuar !!
Perghhhh aku yang tak berkenaan nak amik result ni pun
dapat rasakan aura ketakutan tu cmne ..
Tadi pun tgk bdk2 amik result dr kelas je =.=
Tengok senyap2 kan kat tingkap tu .. *xde la senyap sgt  :P
Bayang kan plak aku cmne amik result nanti =.=
Wuuu wuuuu takut makkkkkk !! Eishhh yela study pun malas T____T
Apa plak nak dapat 10 A tu kan ?? ya ya i admit saya ni pemalas ..
I know ..... I've been repeating the same thing over and over again .. T____T

Whattttt the fishhhhh ~ aku tak boleh concentrate study atas beberapa faktor ..
But aku tak boleh mengalah macam tu je ngan faktor2 tersebut ..
Tapi nak seribu daya tak hendak seribu dalih =.=
Fizik kimia biologi add math sejarah antara kertas2 yang menjadi kegemaran aku utk FAIL ..
Hahahaha bkn saja2 nak FAIL pun T________T

Ahhhh gila nok lagi dekat nak exam ni .. SPM ni penentu masa depan !!
Tapi tu lahhhh SERU tak dapat lagi nk rajin T___T
*sampai bila pun x seruan tu kotttt !
Haihhhh tolong lah rajin kan dri tu .. tolong lah ..
Anda tu dah la dah la lembab blur plak tuh ..
Grrr !! yeahh i always look down .. dekat dri sndri kayyyy !

NOTE : doakan saya rajin :') bye bye bye bye bye ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana