Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
01 March 2011 | 5:24 PM | 0 wink
drop that beat ~ apehalll ayt pertama je dh semcm ??
ohhh i don't know please don't ask me =.=
Eyhhh adk tersyg aku buat kan pantun tok aku :P
BAIK sungguh hatiii diaaaa :D

Dia kata nah hambek niiii :

ada orang pelat R,
takde pulak pelat M,
selamat berjaya yang PMR,
good luck yang SPM.

Oke aku hambek ng hati yg terbuka lg lapang ~ hahahaa
ye aku mmg bnyk main x sedar lg nak SPM
sedang mengejar aku dan ingin membaham aku :(
wuwuwuwuuuuuu ~
24/7 hadap pc main main makan tidur cari psal :)
*ptot ah power spec aku makin naik =.=
hehehehehe blaja tu pun mcm xde lngsg dlm rutin harian aku :P
ahhhh ape nak jadi ng hakuuu niiiii T____T

hang sedaq tak org rmi duk ckp blajaq rajin rajin naaa ?
haku pun tarik senyum smbil mengembang kan idung yg mancung ni
wekkssssss :P pasan doe mancung !!
tu la hang org nasihat skrg ..
nti depa gak nyesal klu x ikot !
oke oke aku try rajin kan dri !!

just one step two steps :D
adiosssss ~ bku pngill maliiiii !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana