Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
exam week !!
04 March 2011 | 1:46 PM | 0 wink
Hellooooooo all bloggerssss :D hey hey ..
hello to the world !!! *hupdate sat nnti cik nak pi tusyen dah !!
cewahhhh ~  ape motif aku meraban niiii ?
erghhhh !! tak habis habis =.= hokay hokayyyy !
next week is exam week ! ohhh damn !!
buku langsung tak bukak * yeahhh 10 markah utk aku :D

Pemalas tu selama nya pemalassss ~
who caresss ! hahahahahah bnyk bonarrr nak kne selak selak !!
haihhhh x blh ke pndi semulajadi ?? x pyh nak baca baca buku segala ..
masalah sekarang buku yang baca aku study anatomi bdn aku ..
hak3 study cmne bntuk mke aku jerawat bpe bnyk ..
huahuahuahua :D seronok kottt buku yang baca kita :D

aku pulak dah selamat sampai swadaya yang penuh ng hot guyssss ~
hak5 gilaaaa !! marah cik abang nnti :P
semalam kelas aku kne isi kad 001 yg tok maklumat murid tu !
kat blkng kne isi apa cita cita korang ~
kawan aku yg bertuah lagi msok air ni
pi isi cita cita KAWIN ORANG KAYA ~
hahahahahahhahaha pale hotak hanggg !
habis kena bahan satu hari !!
hari ni pun kne jgk tapiii blh diselamatkan lagi tahap kekenaan tu :P

Ahhh sudaaa ! mandi pun x lagi bye !!!!!!!!

kaya sgt kan smpi wat toilet paper !!!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana