Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
27 March 2011 | 4:42 PM | 0 wink
Hey peeps :) Tak ada tujuan meng-update blog ni buttttt .. *memang tak ada tujuan ..
Saja ........ suka2 =.= Aku bukan lah jenis yang pandai berkarang karangan .. you know ?
Paling penting aku bukan la pandai nak berkias kias tulis panjang panjang ..
Kau bagi aku merepek meraban aku pandai ahhh kan ~
Bidang aku tuh .. orang lain pun tak pass bidang ni ..
Bidan terjun terjun bagaimana pun anda tak akan berjaya :D
Blog ni tempat aku berlatih FREEDOM SPEECH je ..
Tempat aku nak lepas geram ke hape kan .... *tengokkkkk aku merepek lagi T___T

Teruk bebenor penyakit meraban aku skrg .. hahahaha :p
Tapi sumpah mood nak carut2 je .. masalah hormon ke =.=
Err i don't know .. maybe body didn't functioning well now ..
Sila salah kan hormon saya .. saya tak bersalah .. completely tak bersalah :D
I think I enjoy talking shit most of the time .. It makes me feel better :D
Bangang ape .. pegi zikir lagi bagus kan dari kau duk maki2 cam ore gilo ??
HOOOOO tak baikkkkkk :D

Okay aku rasa ckop lah aku ber-ridiculous disini :D
Sorry sometimes i'm a bit nuts + crazy + insane + retarded  sooooo pleaseeee forgive me ......

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana