Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
10 March 2011 | 3:50 PM | 0 wink
Make up ur mind or else u never know
whats next ?.. sumpah tgh cuak something niii .. klu ye cmne ??
I'M DEAD !!!!!!! u will never see me again ..
sooobbbbbbb soooobbbb :'(

Kertas add math telah selamat guwa sumpah seranah beliau ..
Begini lah realiti klu lu jadi seseorang yang bernama ADDITIONAL MATHEMATICS ..
guwa bkn apeee kesian tgk dia tuuu .. bukan main lagi kena caci maki dgn
pelajar pelajar .. hishh kasihan dia tauuuu =.=
hangpa jangan nak duk caca marba na kat sini..
hang tak boleh jawab sebab hang tak blaja kan ??
haa itu lah pasal hang tak boleh jawab .. :ktiiinnnnggggg' !!
duk cakap sesedap burger mcd rupa rupa nya aku telah mengutuk dri sendri =.=
haaa padan ng muka hang .. :P
realiti konspirasi sungguh laaa =.=


Hokayyyyy cuti nak wat ape ??
oke klu lu dgr bdk nerd msti die ckp "duk umh jeeee bce bku"
hahahhahaha agakssss la nak bce je memanjang ~

x juling mata tu power spec tmbh ..
klu tanya akuuuu jawapan aku msti la duk umh ternak lemak,hadap pc
blablabla and so on ..
biasala muka cam aku ni kan .. muka x berwawasan .. bazir masa tu dah sebati so nothing i can do !
*sigh riak gila !! riak bnde x guna ..
hahahahaahhahaha :D sila la ikot gelak klu rse gila mcm saya :D

note : finding way back home =.= adiosssss ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana