Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Woaaaa !!
14 March 2011 | 10:16 PM | 0 wink
Hai hai hai ....... :D
Eii rajin nya cik update blog yg x seberapa ni :D
hahahaha dalam satu hari dua entry woooo !
sila sila tepuk tangan .. yeahh big clap for meee :)
yelaaa dekat benda alah ni jela aku mampu bercerita ..
pasal pengalaman hari ni simpan sorang2 je dlm hati ..
wuuu wuuu aku kan idop sebatang kara .. siapa lah aku ni kannnn ?? =.=

Nyamuk nyamuk ni jela rajin teman aku smbil smbil aku tgh kerah idea nak
menulis merapu merapu ..
Hishh amik kesempatan btol ah korunk niii !
tampar kan innalilah tros .. cissss !!
ahha sblum merapu merban pnjg pnjg lagi
baik aku teruskan tujuan aku nak tulis entry kali niiii ..

PAKAI BRACES NAK CANTIK KE ATAU SEKADAR TREND ?????


(smart kan ?? )

ye itulah tajuk saya pada hari ini .. izinkan saya berhujah :)
cewahhh dah mcm pemidato *pemidato jalanan je :P
ramai orang sekarang pakai braces .. tapi sekadar ikut trend atau
mahu kan gigi yang teratur cantik ??
Aku sebenar nye teringin nak pakai braces =.=
sebab gigi depan haku makin lama makin terkeluar dari landasan yg betul ..
isshhh cik gigi =.= anda ni perlu ke jalan yg lurus semula ......


(guwa rembat je dari pakcik google :P )

Tapi tapi orang kata pakai braces ni sakittt ! dah tu kerap kena ulser ..
tu yang paling aku tak tahan skli ..
Awal awal tu kena makan bnd lembut lembut je :(
Hishhh ni yang buat my fear lagi besarrrrr !!
Tapi nak sgt pakai sbb nak gigi cantik :'(
Bab bab nak tahan sakit kena cabut gigi tu tak masuk dalam buku kira kira lagi !!
Ahhh kang pakai ilang plak kecomelan haku !!
Ahhhh sapa rasa nak muntah sila tahan okay ??

Teringin jugak aku gigi aku colour colour macam rainbow ..hak hak
ada 2 types of braces .. satu metal satu lagi invisible ..
but yg metal tu common and murah lagi bah !
yang invi punya tu mahal lagi lah .. but smartttt doe guwa cakap !!
nak ke berhabis duit 3k to 7k on braces only ??
hak5 !! tolong lah nak berhabis duitttt !!

Errr tengok la dulu ada rezeki pakai lah kannn ..
tak ada kena la redha je cmne rupa kita :D
betol tak ?? okengggggg ..
dah dah aku mana pernah buat entry pnjg2 ..
ini sudah melanggar etika kemanusiaan aku niii
kang tak pasal pasal kena report ng bangsa bangsa bersatu ..!!!
Bye bye :D T_____T

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana