Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
07 April 2011 | 3:01 PM | 0 wink
Assalamualaikum ~
Hey hari niiiii buat keja yang julung kali dibuat .. ahahahaha ~
Pagi sekolah then balik :) hehe ada masalah health sikit ~
Hehehe so memaksa aku pegi hospital .. classmate semua dh macam ........
Farzana kau nak pegi mana ?? alorhhhhhh ~ * ahaha saja ad-libs sket2 :P
Tau ah rindu kat aku kan kan kan :)
Tak payah nak rindu sangat lahhhhhh :D
Hak5 tahu lah kelas tu SUNYI kalau tak ada Ketua kelas yang suara bingit tuh ~
Hak5 ... * sorry perangai masuk bakul angkat sndri :)

Heeeeeee <3 jangan marah marah naaaaa ..
Tahu tak kafeteria hospital tadi ada kebakaran ??
Aku dah macam ohhh mayyyyy godddddd ~
sambil bising bising terbakoooooo terbakoooooo !
Hahahahahaha saje menggamat kan keadaan ..
Punca nya dari tong gas yang bocor lalu terbakar ...
Nasib tak meletup .. kalau ya cmne ??

Nak tau tak siapa yang buat ?? aku lahhhhhhh :)
Aku kan keja nye mem bakoooooo jeeeee :D
Gehehehehehe ~ dah tak tau nak meraban apa ..
Penat ahhhhh ~ bye bye bye ...

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana