Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Omjayyyyy elfira loy sangat cantikkkkkk !!
21 April 2011 | 5:03 PM | 1 wink
Perghhhh habuk 10 inci blog niiiiii ~ puas nak bersihkan hahahahha ..
Tapi blog ini suci dalam debu hahahahaha !!
Yeahhh setelah sekian lama aku tak online akhir nya online jugak ..
Bhahahahaha .... bangga :D
Anyway tujuan aku meng-hupdate blog apa ??
Saja saja saja saja :D

Tadi ada lawatan pegi MFI iaitu malaysian france institute ..
Perghhhh !! bosan bonar ..
Bayar mahal tapi setakat dengar ceramah and exhibition je pun =.=
Paksa rela tu bayar .. hahahahaha anyway ...
Tadiiiiiii aku jumpa ELFIRA LOY ..
diulangi ELFIRA LOY ye .. yang berlakon dalam cerita Qalisya and Ekspress Dania ..
Perghhh bangga ni umur sama .. tapi lagi bangga aku tinggi sikit dari dia :D
Hahahaha elfira jangan marah yeeee .. ngeeeee ~

Tapi dalam kedukaan tu ada kegembiraan jugak rupa nye ..
Hahahaha alhamdulilah .... :)
Nah nah bukti bukti nanti kang cakap aku buat cerita plak ..

jap ada insan bertuah mana pegi menyemak kau tau x  ....
perghhh menyirap je darah gua niiii ..
hakhakahak :)
anyway bangga ni :DD

bye bye bye 

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana