Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
April bulan yang penuh dugaan ~
01 May 2011 | 7:05 PM | 1 wink
Hey hey assalamualaikum semua :)
Kesian gla kat blog ni dah lama ditinggalkan.. berlumut kau kan ..
Puas aku nak menyental tapiiii jangan risau.. MR.MUSCLE kan ada  :D
Hahahahaha anyway banyak kott yang aku nak habaq kat sini ..

Cerita 1 : Semalam aku telah balik ke kampung ayah aku kat REMBAU,NEGERI SEMBILAN.
Yup .. that is my first time balik my grandpa hometown ..
Tu balikpun sebab ada orang kahwin.. perghhh gua tengok sepupu sepapat bapak aku mmg ramai tak terkata .. hahahaha lagi satu im lost dengan loghat nogori mereka yang pekattttt tuuuuu ~
hahahahaha lagi lagi wan aku perghhhh ! amik masa 15 min sambil terkulat kulat memahami butir perkataan yang keluar dari mulut mereka *apehal formal semacam ayat gua ??
Entah maybe pengaruh novel aku baca hak5 ..
Best jugak lah kampung kat situ.. rumah tradisional kat situ semua rendah rendah kottt ~
Memang orang nogori rendah rendah eh ?? sebab tu rumah pun rendah semacam ??
Ahhhvpersetankan ~ hahahahaha

Cerita2 : bulan april ni penuh dengan dugaan ~ sedih bulan yang penuh dengan juraian air mata ..
hahahahaha ayat novel habis siot !!! hahahaha hati saya ni mcm tak oleh selamat je ??
ia ibarat pyroclaptic jeeeee .. ahh aku lupa ejaan bnda alah tu ..
Hentam saje lah labuuuuuu ~ hahahahahaha .. surface of my heart ni macam  baru lepas kena bedilan periuk api pun adaaaa ~ ahhhh lantak la weyyyyyy ~ orang dahtak nak kat kita .. nak buat mcam mana ..
Reda jela dengan ketentuan ni T_______T

Hahahahaha nanti update lagi yeee ... panjang cerita nye :)
assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana