Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
06 May 2011 | 10:46 AM | 0 wink
Hey hooo !! lama nya tak meng-update .. :)
hahahaaha by the way arini aku ada kusus BUAT BLOG .. hahahaha ?!
What the heck ?? aku dah pun ada blog .. but ini kan part of ilmu kan kan ??
Soooo ilmu jangan ditolak .. hahahaha ni pun update sambil orang tu duk sibuk ngajar kat depan ..
Bhahahaha dia tgh ajar cara cara nak create blog .. sooo aku pun sambil menyelam minum air sirap ..
Hakhakhak apa punya perumpamaan ni derr ??

Errrr aku malas nak taip panjang panjang .. malasssssssss ..
ibarat doa qunut anjang or pendek ..
Jap ni satu lagi ada plak qunut panjang qunut pendek ??
Paling bangang sekaliiii kalau doa qunut panjang : qunuttttttttttttttttt ~
doa qunut pendek plak : qunut !
Hahahaha kepada perempuan di luar sana ..
sebelum kahwin make sure bakal suami korang tau baca doa qunut ..
Doa qunut asli oke !! bukan main main punya ..

Oke oke bye bye :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana