Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Ramadhan datang lagi :)
31 July 2011 | 2:41 PM | 0 wink

Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna ..
Agar dapat ku lalui dgn sempurnaaaaa .. selangkah demi selangkah ..
Cewahhh kenal ngakk kalian sama lagu ini ??
Im sure you all know .. Eyhhh esok puasa kan ??
Alhamdullilah la dapat dipanjangkan umur dapat lalui bulan ramadhan ni ..
Allah masih beri lg kesempatan buat aku utk berpuasa hihihihihi ..
Aku takde memori sgt psal zaman aku kecik2 berpuasa dlu ..
Ingtan tu hilang dah .. =.= teruk kan thap kapasiti aku nk mengingat ni ??
*patut la subjek bnyk ingat ni selalu fail :P haha kantoi !!
Kena pakai 100 gigabyte baru blh kotttt .. hahaha lu buat lawak ke ni ??

Yang aku ingat la kan kan .. kalau buka puasa tu aku mesti kena
bawa aku pg bazaar dlu .. kalau tak dapat beli apa yg agak2 aku teringin nk makan haritu aku tak berapa nk berselera ..
Tu time kecik lerr sekarang ni dh besau sikit apa pun bolehhhhhh !
Hahahaha aku sebat je semua sekarang .. asalkan tak membazir :)

Well harini org tgk anak bulan kan ?? semoga anak bulan tersebut menunjukkan
diri beliau supaya umat Islam dapat berpuasa esok ..
Puasa kauorg dh ganti blum ?? hahaha tak ganti pi bayaq fidyah kalau tak mampu nk ganti ... gahahaha ~

Well to engkau ! yess engkau .. aku dh malas plus give up ..
Dah lama sgt aku dgn keadaan ni ..
Apa mahu jadi jadi lerrrrr .. dh kata aku dh MALAS kan ??
haaa malas lyn org yg ego tinggi mcm gunung everest ni ..
Buang masa aku jeh !! dh kantoi tu kantoi jelaaa !

Berpuasa ni bagus ! jangan ponteng2 and yeahhh !
kepada kaum yg ber kromosom XY jgn nak gedik2 kata kau uzur
dh tu tak payah puasa plak .. Allah dh bagi kau puasa sebulan cukup pun
still nk diskaun2 lagi puasa .. Pirahhhhh !
Berbuka tu berpada pada bila beli kt bazaar tu !!
Jangan semua kau nak sebat !
Puasa ada sebulan beb ! jgn gelabah sgt la nak beli semua sekaligus okeh ??
Bukan Rasullah kata membazir itu amalan syaitan ??

And ooh yeahhh !! terawih jgn malas .. pahala beb !
Mana kau nak cari pahala yg tiada nilai tanding nya tu ?
Hahaha aku nasihat kan je .. :B


P/S : tak nak ckp bnyk lg .. SELAMAT BERPUASA OKEH !!
         SEMOGA PUASA TAHUN INI LEBIH BARAKAH DR YG SEBELUM NYA..
         Aminnnnnnnn :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana