Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Thanksssss !
24 July 2011 | 3:58 PM | 0 wink
Assalamualaikum ... eiii eiii aku dah janji haritu kan kalau aku dapat benda baru aku akan rajinkan diri mem-blog kan? kan ?? oohhh yess alhamdulilah dah dapat pun :D
Grateful and hopefully aku tak jadi makin MALAS bila ada benda ni .. hehe ~

Know what , trial is just around the corner and i still stay doing nothing ..
Not fully prepared !! yeahhhh trial dlm sebulan lg .. actually less than month la wey =.=
Aku masih ber sukaria mcm kanak kanak and ada hati nk risau tahap gaban sebab diri sendiri tak study lg .. cehhhh !!  sila menjerit dlm hati kata " TAK GUNA!!"

Kalau boleh nak nyanyi 24/7 lagu lazy song tu ..
sebab aku mmg pemalas .. dh la pemalas ada hati nak markah exam
grmpak gila .. cehhh sila muntah hijau la kan sbb pemilik blog ni mmg
annoying gila bhahahaha .. ada tak cara nak pandai dlm masa 1 bulan ni ??
Teettttt tak ada !! cara terpintas pg jela terjun lombong tu miahahahaha :D

Ehh lagu hazama AF9 cinta teragung tu best kan kan ??
Apa apa apa ?? u'allss tak suka ?? suka hati guwa laaaaa ..
Guwa suka !! layan layan guwa terhadap korea tu pun gua layan local song ..
Tak ada la 100% berpaling tadah kat lagu luar semata mata ..
Lagu hasil anak watan malaysia ni pun apa kurang hebat nya ..
Bak kata vokalis monoloque : jangan buang begitu sahaja lagu kita ..
Examine dulu dan sokong lah lagu lgu tempatan !!

Cewahhhhh !! dah mcm buat ikan komersial plak aku ni :P
ye ye betul jgn kita nk agungkan sgt lagu luar tu ..
Kalau dh smua duk pi sokong lagu luaq apa nk jadi dgn industri negara kita ni wey ??
fikir fikir kan dan selamat beramal .. * heh !! blah la wey haha

Wei wei dah nak puasa kan ??
bhahahaha lepas tu raya kan ?? lepas tu trial kan ?? wuuuuuu T______T
belajar jela mana yg sempat ..trial tu adalah kayu ukur kamu ..
Good luck budak !!!


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana