Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
29 July 2011 | 7:16 PM | 1 wink
What's up guys ! ada sihat ka ?? tolong la sihat sihat kan kalau tak sihat ..
Hahah aku ! dengan kecewa sedalam dalam lautan pasifik tak
dapat buat braces dlm tempoh terdekat !! huwaaaaa !
Melalak kuat kuat mcm budak hingusan minta lolipop blh ngakk ??
Hahahaha disebabkan prosedur yg agak banyak ..
And SPM dh dekat so terpaksa lah post-poned !! huuuuuu :(
Errr my teeth nampak je simple simple sambil makan tempe gitu ..
But actually ! it was more complicated than you see .. Haihhhh nak kena cabut 2 gigi
kott or more than that ........
Part nk cabut tu mmg ketaq lutut weyhhh !

Biar lah pakai braces tak de org nak ... lagi senang idop aku ..
Tak payah nak kusut pale otak dgn masalah2 negara bercouple ni ..
 Biarin aja aku hodoh *mmg dh hodoh tapi menambahkan kehodohan !
Hhahahaha apa salah nya .. bia semua orang tak nak !!
Actually kan .. aku JELES atau kata lain nya CEMBURU
tgk couple lain happy bahagia jeeeee ..
Ada budak tuisyen aku tu duduk sebelah2 belajar sama2 lagi ..
Gelak sama sama gurau gurau senda senda =,=
Hokayyy i admit that i'm jealous with their happiness .. depan kiri belakang kanan couple =.= sabar jelaahhhhhhhh ~
Bukan diaorg jela dgn mana2 couple yg aku nampak ..
Pehhhhh rasa nk menangis je tgk sebab tak dapat .....
Haahaha nampak tak nampak tak yg aku kekurangan kasih sayang ??
Dah nampak bagus la .......

Balik mesti la diaorg mesej kannnn, kalau KAYA sikit calling2 ..
Yang bf tu tak sengkek belanja gf dia walaupun tak diminta belanja ..
Gf merajuk bf faham , kena pujuk *tak la bioooo jer !
Gf sakit bf risau , bila nak tidur bf say good night ..
Bila gf tak suka bf memahami ..
Jadi teman gosip teman suka duka teman gelak tawa ..
Hurmmmm am i too longing for all that ??
Maybeeeeeee ~ hard to say hard to express ! yess the best definition !!


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana