Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
16 August 2011 | 2:14 PM | 0 wink
Belogg adakah kamu merajuk sbb saya dh lama tak hupdate ?
Hahahaha jangan merajuk rajuk okeh ?
Hahaha tuan belog ni plak kalau merajuk sampai ke kutub antartika pun tak kesudah =.=
Hey ! bia laaaa ~ haha kau tau tak ?
Mesti lah tak tau kan kan ? * soalan bangang =.=
Trial lagi 21 hari !!!! whattttttt ! aku satu haram pun tak baca lagi !
Gilagilagilagilagila ini GILAAAAAA !!

Aku cuak sebab tak baca apa2 lgi sob5 ahhhhh ~ sila hantuk kepala di dinding sampai otak betul balik T______T  kasi gegar otak tu bia tak pemalas lagiiiiiii !
Wake up wake up wake in sunday morning blablablablabla ~ ~
Wey parah betul ketidakbetulaan hotak niiiii ~
Tolong akuuuuuuu ~ SIAPA ADA SOALAN BOCOR ??!!!!!
SILA ANGKAT KETIAKKKKKK =.=
hmmmm okay okay dari membuang masa jom la
BELAJAR !!!!!!!! haha baru dapat hidayah ke ni ?

Wey aku rasa aku ptot sampaikan satu benda niiiiii ..
Dont ever say OHMYGODDDD or bahasa singkatan nya OMG !
Asal kalau pape jadi kau nk sebut OMG ???
Sebut Ya Allah kan lagi bagus ? pahala free plak tuh =.=
Okay cikgu aku cakap OMG tu salah satu dakyah yahudi nk merosak kan org islam ..
Yahudi tu nk je kau ikot cakap dia .. yg org islam ni pun ngekk pergi ikut ?
Tapi we cant blame muslims 100 % beb ! sebab yahudi laknatullah ni licik
dlm sebarkan dakyah dia ..
Hahahaha so start from now , perbanyak kan sebut kalimah Allah ni ..
Pahala beb !!

Aku pun pelik kadang2 ni cikgu aku yg non-muslims ni yg sometimes boleh je lafaz YA ALLAH! if something happens .. org islam plak tergeliat lidah nk sebut ni kenapa ?? yg muslim plak tergedik gedik sebut OMG !! ye ni sudah dekat dgn akhir zaman kan ?? okay i admit that sometimes aku pun tercakap ..
Tapi jom la kita elak kan dari menyebut ??
klu ommmjayyyyy tu tak apa kan ? sbb aku slalu sebut tu bukan OMG !
hahahahah ~ Okay bye bye :D

p/s : aku ni pun manusia biasa je .. aku cuma nk menyampaikan mesej ni utk diri sendiri and para muslimin di luar sana .. saling mengingat kan :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana