Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
22 August 2011 | 5:54 PM | 0 wink
Haiii :) puasa tinggal lagi berapa hari ?? err trial punnnn ?
haihhh semakin ketension-an aku =.= well you know me ..
Mumbling bubling all the day but no action been taken ....
Beb betul ke english haku ?? seriusly english akuberhabukgila !!
Hahahaha ini semua terima kasih kepada kemalasan untuk practice speaking ..
So day by day my english ....... going down the drain ):

Weh ....... err tak ada apaapa :P
ngehehehehe .. so mari la kita mengejar 10 malam terakhir ni ye tawan tawan ..
Blehhh ! ber bahasa ewww ewww plak kau disini ! hahahahaha ~


Okay saya hanya nak menutup mata saya je ..
Saya dh tak nak patah hati lagi ..
Rasa itu gila dahsyat .....................
Hahaha meroyan ke kau ni ??
Haaa ada lah sikit -.- tak banyak kott ..
So i tend to hide the feelings and go on with life normally ..

p/s : raya dan trial ? perkataan yg mempunyai
bunyi yg sama bila dsebut ..
cuba sebut laju laju ?
heeeee bye bye !! 

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana