Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
05 August 2011 | 7:11 PM | 0 wink
Hey hoooooo ! selamat berhari Jumaat !
hehe sudah masuk hari kelima berpuasa ! well done for those yg puasa penuh !
Saya tabik spring seh !! hahaha kita tgk hari yg ke 20 nanti ..
Semua muka mesti mcm zombi dh kan kan ?? kan ??
Tolong ya kan ..hehehe :P
Alaaaa apa kesah muka mcm zomba yg penting mulia di sisi Allah !
Haaaa ehh  tahu tak mulut org berpuasa tu bau nya mcm limau kasturi ?
Pehhh ! betapa hebat nya la berpuasa mulut bau wangi je ..
Mind you , berbau sedemikian di sisi Allah okeh !

Ehh u'alls dh siap baju raya ? kuih raya dh siap tempah kt makcik Joyah ?
Baju yg ditempah tu dh bayar penuh kat makcik Gayah ?
Hahahaha sorry la meraban .. puasapuasa ni glucose tak cukup kt otak ..
So agak kesentengan disitu !
Hahaha so far aku dah mencapai OCTEC ! hahaha *menatang apa octec tu ??
Octec ialah term in chemistry yg membawa maksud kestabilan !
Alhamdulilah saya makin berjaya mencapai kestabilan diri (:

Cuba kau kira TRIAL ada bpe hari lg ?? errrrr =..=
Okeh ingin mengaku aku tak sentuh buku lagi !!!!!
Hanya sempat menyentuh mukabuka sahaja ! ahhahaah !
Okeh aku tak peduli apa orang nak kata itu ini sekarang ..
Yang penting objektif study saya tercapai dlm masa yg ciput smbil makan siput for trial ni !!! Saya tgh work hard sampai nk terkeluar oesophagus meng-absorb
10 jenis buku rujukan untuk dicerap kedalam otak!!!
I'm trying hard to pass with flying colours !
*boleh ke kau dapat semua last minute ni ??
Usaha tangga kejayaan !! ganbatte Farzana !!
Cehhh ! support diri sendiri !! heheheh
Okeh gtg mau get ready for berbuka !!
Assalamualaikum readers :D


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana