Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
07 August 2011 | 5:46 AM | 0 wink
Hey wazzaaaa :D buang tebiat sikit meng-update blog pagi pagi buta ..
Bhahahaha aku rinduuuuuuuuuu dengan makcik aku yg ada dekat nun jauh di sanaaaaaaa tuuuuu ~ hahahaha yelah dh lama tak jumpa weyh !dh 3 tahun dah ..
Ishhh lama tuuuuu .. insyaAllah tahun depan kott baru dapat jumpa =.=
Haihhh lama tuuuu !
Tak apa lah aunty dtg bila saya dh reti drive eh !
Nanti boleh bawa aunty pg shopping ..Kita kan shopaholic :P
Cehhhh ! bermonolog plak kau kt sini .. Gahhhh !


Grrrr ! geram betul dgn anak buah saya yg comel tahap gaban nih !!
Agak agak bila boleh kita jumpa ? ):


comel kan ? mcm anak patung kan ??
Gahhhhh !! rasa mcm nk lambunglambung je budak ni =.=

p/s : aunty cepat2 la datang sini :(
bawa budak ni sekaliiiii ..
Haahahahah ..
Adiosssss ~~



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana