Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Raya ??
29 August 2011 | 11:04 AM | 0 wink
Hai warga blogger sekalian ~ Raya tahun ni sungguh tak bermakna buat haku T____T
Kau tahu tak sistem kat malaysia ni agak kejam sbb bukabuka cuti je bammmm !
Terus exam !!! aku rasa aku nk menangis sampai lebam mata memikirkan perihal yg sungguh menyayat hati ni ~ *Haha ayat propa gila :P
Tapi sungguh .. tiaptiap malam aku tak boleh tidur sobsobsobsob .
Sedihhhh aaa mcm ni sobsobsob . sampai tidur aku pun terganggu .
Nak menangis bertambah deras lagi sebab aku rasa kesunyian gila .
Kawan kawan mahupun bff semua sibuk merayakan hari raya .
Aku disini terkandas keseorangan tssskk tsskkkk :( * and again ayat propa keluar

Itew nak abg hot itew teman kan pada hari raya yg suci dan mulia iniiiiii * please aaa Farzana , sejak bila guna bhasa ewwwww ni ?
Hahahaha sejak otak aku mula tak betul beberapa bulan ni ..
Do i need to seek psychiatrist ???

Maybe hari raya kedua aku dh pergi Pahang ..
Kali ni cousin aku plak bertunang .. hahahaha so bakal beraya dkt sana dgn adik2 cousin yg superb comel . :D tunggu akk monster korang ni dtg ehh XD
hahahahaha ~ tak pun aku tautau je aku dh sampai nogori ..
Melawat kampung dan sanak saudara belah bapak aku ..
Hahahaha *bila aku nk baca buku nya kalau berjalan je kerja ?
sobsobsob

p/s : esok RAYA huwaaaaaa ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana