Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
18 August 2011 | 5:59 PM | 0 wink
Trial lagi berapa hari ?? tolong jerit sikit kat eardrum aku kasi pekak sikit !!
Hhahahha wey orang lain puasa kurus asal aku makin gemuk niiiiii ?
Nak kata bantai makan tak laaa makan sangat punnnn ..
Hmmmmm pelik .... haha maybe lepas sahur aku terus bantai tidur kott :P

Kawan kawan ! aku tak baca buku lagiiiiiii :D
Hahahaha hebat tak hebat tak ??
Muka nk fail mmg bagi kat aku .. hehehehe XD
sila buat muka tak bersalah .. ^ ^
Ehhh jom rebus buku buku rujukan tu dan minum ..
Sure pandai !! gerenti !!!! hakhakhakhak
dah tentu tentu otak kau absorb segala content yg kau dh rebus dan bangggg !
Kau jadi superb pandai bagai albert einstein ! amacam ??
Sila buat dan buktikan ............ XD

Wehhhh sorry bangat kalau merepek jeeeee ..
Hurmmmm tahap kerisauan dan paras kegusaran semakin memuncak T_____T
tsskkkk tskkkk tsssskkkk sedih .. pinjam bahu abang hot pehleashhhhhhh !
Boost up my motivation !
K byeeeeeeeeee !!

p/s : next update will be post on hari raya day :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana