Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
5 Amanah yg gilo dan sengal ~
12 September 2011 | 2:01 PM | 0 wink
Last saturday .............
kami bersukaria !!!!! hahaha
* sumber gambar : facebook kawan + sendirian berhad :P


see betapa kecoh nye 5 Amanah ni =D


cikgu kami sekepala :D
shukewwww nyeeee .
haha bahasa ewww i dh keluaq !


amboiii din ! bergaya naaa ?
hahahaa ~

mereka ni gila gila sampai nk pecah perut
tengok gelagat dorang niiiiii .
tapi suara masing2 memang meletoppp nokssss !


first time buat muka BETUL dihadapan lensa *bak kata qila ..
hahaha meet ........
MAMI MANIK !!
hahahaha .


sesi anyam ketupat yg absolutely aku fail !
yela aku hanya orang bandaran yg tidak mengetahui apa2 =.=

heee ~ warna warna harmoni .
maka orang pun harmoni belaka :D

and that night ...........
saya melantak tutti frutti dengan bakal kakak ipar saya :)

yg tengah2 tu saya punya :P
marvellous gila layan tutti frutti malammalam :D
thanks kepada yg blnje ! hehhehe .

saya sebagai ketua kelas 5 amanah * cehh nk kena bgtau jgk ke ??
ingin mengatakan bahawa saya sayang classmates saya gilagila !
terharu tak ? terharu tak ?
bukan senang saya nk confess feeling ni :P *poyo la kau !
okay back to trial mood .
ulat buku bubububububu =.=
hadap buku for the next 3 weeks !
hell yeah ! adiosss ~

kegilaan yg terserlah .
sekian terima kasih ;D











Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana