Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Raya sudah habissss ! trial memanggil !!
04 September 2011 | 3:16 PM | 0 wink
Haiiii ~ * haha awat gatal semacam intro ni ?
Hahaha excited tak tentu hala .. yela esok dah sekolah .. terus terus
depan muka paper exam .. terbaikkkkk wokkkkkk !
Hahaha aku baru je balik dari merantau pagi tadi .. pehhh ponat wehhhh !
Dengan tak cukup tidur nye dengan main ng anak2 buah cehhh ! tak hengat dunia =.=
Sampai gigil2 tangan aku dukung budak .. lepas yg sorang tuh , sorang lagi plak ..
Ni la akibat menjadi MAKCIK yg baik lagi cute .
Muahahahaha sila muntah hijau ! hak3 .


Ni raya pertama :)

maaf maaf . kualiti serta muka yg pakai selendang tu hodoh .
harap maaf :P


errr saya mmg takde bakat snap picture :(

cerita raya kedua :
pagi pagi aku dah cabut pahang . hahaha pg duduk gambang . kat situ ada waterpark tapi tak boleh challenge sunway lagoon laaaa .. hahahaha duduk situ sampai hari khamis then sambung beraya dekat rumah makcik aku .
Errr best ! sebab ramai cousin2 aku hahaaha aku suka lepak dgn dorang :)
* buku dilupakan sama sekali muahahahaha .
kau tgk jela markahmarkah nanti . sure CANTEK !!!


meet umar khadeef :)
ngaaaa comel rasa nak cubitt cubitttt hahaha ~
dia ni murah dgn senyuman :D



ni cerita semalam plak ~
cousin aku tunang haha .
congrates !



haha aku duduk depan hantaran , aku duduk dekat dgn pelamin .
again aku kena pegang hantaran . hahaha standard la tu kan .
kerja anak dara :)


ni lagi sorang anak buah .. wuuuu ~ shomelllll !


yg ni nur aisy alisya :)
ni smua jarangjarang gila dapat jumpa .
so bila jumpa smua kena ggit dgn aku .
muahahahaha :D

lasttttttt ~

 okay bye ! hahaha
nanti ada gambaru lagi aku upload :D
buku dh melalak lalak memanggil !
adiossss ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana