Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
01 November 2011 | 3:41 PM | 0 wink
Assalamualaikum :D kalau tak jawab dosa kalau jawab tanda nya sayang .. *tiru tagline maria elena :P
Hello Novemberrrrrr !!!!! :D
Ohho well cuba kau kira kira guna jari sikit tinggal berapa hari lagi nk exam ?
Yesss ! tepat ! tepat sekali ! tinggal lagi 12 hari je lagiiiii :)
So how do you feel wahai calon calon spm sekalian ?
Aku tak payah cakap lah kan .. usus aku semua nk tercabut dh rasa :B
Otak boleh plak stuck masa masa macam ni ? =..=
Thanks la neuron meuron sekalian ! korang dh penat bekerja transmit electrical impulse ke macam mana ??
Well tolong laaa ye jangan jam lagi saat saat genting macam ni ??
Pehleashhhhhh :(

Okayyyy are you ready to rumbleeee ?!!!!
Yeahhhhh aku dengar soalan spm semua selamat dlm bilik kebal kt smk taman tasik eh ??
Apa kata kita pg bom je bilik kebal tu ? Hahahahahah
Ini katakata terakhir saya :)
Good luck jawab exam ehh ..*cehh ntah ntah nanti aku yg nebesss tahap gaban !
Puihhhhh ~ hahaha sama sama kita berjuang dengan mata pena hingga ke titisan dakwat terakhirrrrr !
Hahahaha =..= cousin aku habis awal doh spm ! damn !
Aku habis 13/12/2011 .. last paper is sains pertanian !!
Then i'll be free like a bird ... fly awayyyyyyyy :D
be insane like this huh ?
Ini ada tips sikit utk korang .. nanti kalau rasa stuck masa exam ..
Pergi toilet masuk then dlm kocek tersimpan laaaaaa harta karunnn !
Bhahahahahahah nota tu korang siap2 kan awal2 tau !
Lipat kecik2 .. masa yg diperuntukan utk kau ada dlm toilet just 5 min je !!
Dah agak2 dapat idea tuh sila laaa flush sebelum keluar ..
Brilliant tak idea ? aku mmg expert ajar org menipu :P

Okay la byeee sayang sayang sekalian :D
Adiossssss ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana